dieta dla chudzielców

Wszyscy wokół obsesyjnie liczą kalorie, a ty dla odmiany marzysz, by nabrać apetycznego ciałka. Dla kształtnych bioder i biustu zrobisz po prostu wszystko. Objadasz się więc bez umiaru ciastkami, a mimo to wciąż straszysz kościstymi biodrami i płaskim biustem. Co gorsza, twoje samopoczucie wciąż się pogarsza. Czas wreszcie przyjąć do wiadomości, że bycie chudzielcem nie znaczy wcale, iż można bezkarnie jeść wszystko i w każdej ilości. Nadmierna chudość to zwykle problem kobiet wysokich, ze słabo rozwiniętymi mięśniami i wąską klatką piersiową. Chuderlaki nie lubią się ruszać i szybko się męczą, dlatego często mówią, iż sport jest nie dla nich. Do tego wciąż coś podjadają, najchętniej słodycze. Efektem takiego menu są tylko zaburzenia trawienne oraz warstwa tłuszczu w talii, na brzuchu i pupie. Odpowiedzialny jest za to nadmiar tłuszczu i cukru , a dodatkowo niedobory białka, witamin z grupy B, magnezu, cynku i żelaza. Odleglejsze w czasie skutki takiej diety to miażdżyca, nadciśnienie, zawał, udar i cukrzyca. Na początku idź do lekarza. Odwiedź go koniecznie, aby wykluczył schorzenia, których symptomem bywa nadmierna chudość. Należą do nich m.in. choroby pasożytnicze albo owrzodzenie przewodu pokarmowego, nadczynność tarczycy, cukrzyca, gruźlica i rak. Jeżeli z wyników zleconych przez lekarza badań jednoznacznie wynika, że twoja zbyt szczupła sylwetka to zasługa genów, radą na to będzie zmiana diety. Niecałe dwa tygodnie powinny wystarczyć, byś nabrała pożądanego ciałka, gubiąc ponadto smętną oponkę w pasie i na biodrach. Masz także dużą szansę, żeby uniknąć wymienionych wcześniej niebezpiecznych schorzeń, wywołanych objadaniem się przez cale lata głównie tym, co słodkie i tłuste.

Podstawa jadłospisu

Podstawą twego jadłospisu powinno stać się białko z mleka, sera, ryb i chudego mięsa (drób, cielęcina). To najlepszy sposób na ładne jędrne ciało, bo białko buduje twoje mięśnie, a nie fałdy tłuszczu na brzuchu. Aby to białko zostało w pełni wykorzystane, musisz jednak dostarczyć swojemu organizmowi odpowiednią ilość energii w postaci węglowodanów, w proporcji 1:3. Każdemu 100 g białka powinno więc towarzyszyć 300 g węglowodanów, najlepiej z makaronów, kasz i ryżu. Taki jadłospis sprawi, że twoje ciało ładnie się zaokrągli, skóra nabierze jędrności, a włosy blasku. Przestaną ci również dokuczać wzdęcia, bóle brzucha, biegunki i zaparcia. W trakcie stosowania tej diety zrezygnuj z tłustych mięs i wędlin, jedz zaś więcej masła i śmietany. Pobudzi to wydzielanie kwasów żółciowych, ułatwiających trawienie sporej porcji kalorii, które teraz zjadasz.

Możesz podjadać, ale zdrowo

Między posiłkami chrup orzechy, a w zdrowy sposób dostarczysz sobie więcej energii. Gdy twoje ciało jest sflaczałe i nie ma odpowiedniej jędrności zadbaj o to by zacząć uprawiać sport. Siłownia, basen, bieżnia pomogą ci uformować to, co zyskasz stosując dietę. Odpowiednia dieta w połączeniu ze sportem sprawią, iż twe ciało nabierze odpowiednich, jędrnych kształtów, które będą z pewnością kusić mężczyzn. Sama staniesz się dumna ze swej kondycji i z wyglądu własnego ciała.